صنعت چراغ های روشنایی داخلی و خارجی

شرکت صنایع روشنایی تارانور تولید کننده و تامین کننده ی انواع چراغ های نورپردازی فضای داخلی و محوطه با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

صنعت چراغ های روشنایی داخلی و خارجی

شرکت صنایع روشنایی تارانور تولید کننده و تامین کننده ی انواع چراغ های نورپردازی فضای داخلی و محوطه با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

چراغ استخری

استخر خود را با چراغ استخری رنگی درخشان بدهید! لامپ های LED استخر از لامپ های رشته ای کارایی بیشتری دارند و باعث صرفه جویی در انرژی و هزینه می شوند. علاوه بر این ، لامپ های LED استخر به طور معمول عمر طولانی تری نسبت به چراغ های استخر سنتی دارند.

چراغ های LED استخر رنگ های زیبا و رنگی به استخر شنا یا آبگرم شما می بخشد. آنها دارای پنج رنگ ثابت و هفت نمایش نور خیره کننده و از قبل برنامه ریزی شده هستند. چراغ های LED استخر شنا کاملاً برای برجسته سازی مناسب هستند.چراغ های استخری با بسیاری از سیستم های اتوماسیون و کنترل کننده ها سازگار است.

آیا چراغ استخری گزینه خوبی برای روشنایی استخر هستند؟

اگر چراغ استخری از گزینه های موجود برای روشنایی استخر را از نزدیک بررسی کنید ، ویژگی هایی برای هر یک پیدا خواهید کرد که بسته به ماهیت و نیازهای نصب خاص شما سودمند خواهد بود. با این حال ، چراغ LED برای استخرها به دلایل مختلف بسیار مفید است.

لذت بردن از استخر خود نباید محدود به ساعات روز باشد. با نصب چراغ های استخر سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید.

بسیاری از ما در ساعات روز وقت شنا نداریم. نصب چراغ های زیر آب استخر به شما امکان می دهد با خیال راحت شنا کنید و از اوقات تفریح ​​خود در شب در استخر لذت ببرید.

استخر و آبگرم شما یک ویژگی در باغ شما است. بدون چراغ ، ویژگی استخر شما در شب به سیاهچاله تبدیل می شود. با استفاده از نورپردازی می توان فضای راحتی ایجاد کرد. در شب استخر شما می تواند از یک مرکز شنا به یک منطقه تفریحی آرام و آرام تبدیل شود.


چه چراغ هایی در دسترس هستند؟

چراغ استخری در دو سبک موجود هستند. می توانید یک چراغ نصب شده روی سطح یا یک چراغ نصب شده با فلاش نصب کنید که معمولاً به عنوان طاقچه شناخته می شود.

برخی از چراغ های استخری در کنار دیواره استخر نصب شده است. اینکه شما کدام نوع نوری را انتخاب کنید به شما کمک می کند تا میزان نور از دیواره استخر بیرون بیاید.

آن ها در داخل دیواره استخر نصب می شود و فقط صفحه نور را در معرض دید قرار می دهد ، بنابراین با حداقل برآمدگی در کنار دیوار استخر قرار می گیرد. همیشه توصیه می شود که در مورد انتخاب سبک نور برای استخر خود با تیم متخصص ما صحبت کنید.

هنگامی که نمای بیرونی نور خود را انتخاب کردید ، سپس باید تصمیم بگیرید که چراغ داخلی استخر باید یک کره هالوژن باشد یا یک LED خروجی نور برای هر یک از موارد فوق با توجه به نور متفاوت است.

هنگام انتخاب چراغ استخری ، یک وات بالاتر همیشه نور روشن تری تولید می کند - تنها راه تولید نور بیشتر استفاده از انرژی بیشتر است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع چراغ های استخری به سایت شرکت تارانور مراجعه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد