صنعت چراغ های روشنایی داخلی و خارجی

شرکت صنایع روشنایی تارانور تولید کننده و تامین کننده ی انواع چراغ های نورپردازی فضای داخلی و محوطه با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

صنعت چراغ های روشنایی داخلی و خارجی

شرکت صنایع روشنایی تارانور تولید کننده و تامین کننده ی انواع چراغ های نورپردازی فضای داخلی و محوطه با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت

چراغ سرلوله ای چیست؟

چراغ سرلوله ای امکان طراحی متنوع و منظره زیبا و فضای زندگی را فراهم می کند. چراغ سرلوله ای یک روش عالی برای اجرای نورپردازی عرشه و پاسیو ، روشنایی یک باغ ، راه های ورود ، مسیرهای پیاده روی ، مسیرها یا تحقق همه ایده های نورپردازی در فضای باز است. در مجموعه وسایل مدرن و استثنایی چراغ پست مخصوص فضای باز ما بگردید و از نمای بیرونی خانه خود به زیبایی فضای داخلی آن لذت ببرید.

چراغ سرلوله ای اصطلاحی برای توصیف روشنایی در فضای باز است که معمولاً روی تیرها نصب می شود و در جاده ها ، مسیرها ، پارکینگ ها و پردیس های تجاری و آموزشی قرار دارد. وسایل تزئینی چراغ سرلوله ای معمولاً برای ایجاد روشنایی در مکانهای استفاده از عابر پیاده و وسایل نقلیه و ایمنی استفاده می شوند ، ویژگی چراغ سرلوله ای این است که وسایل نوری به صورت عمودی تا تیرهایی از ارتفاع 7-20 فوت نصب می شوند. دیدن چند فیکس نصب شده بر روی یک قطب غیر معمول نیست ، که روش نصب خاص به طور قابل توجهی متفاوت است.


چراغ سرلوله ای در فضای باز

دامنه چراغ های تزئینی ،دامنه وسیعی را از طرح های سنتی تا معاصر اجرا می کند. چه یک طرح کلاسیک  یا یک ظاهر طراحی شده را انتخاب کنید ، خواهید فهمید که چراغ های سرلوله ای کناری در فضای باز عملکرد نورسنجی برتر را به همراه جذابیت معماری برای برنامه های روشنایی منطقه شما ارائه می دهند . هر کدام از چراغ های روشنایی را انتخاب کنید ، چراغ سرلوله ای تارانور برای آوردن روشنایی فضای باز به فضاهای مرکز شهر ، توسعه تجاری ، پارک ها و جوامع مسکونی مناسب است.

چراغ سرلوله ای در فضای باز هستند که روشنایی در مقیاس انسانی را برای مناطق عابر پیاده فراهم می کنند. با ارتفاع نصب چراغ از 3 تا 9 متر ، چراغ سرلوله ای برای ارائه اطلاعات بصری با کیفیت طراحی شده اند که می توانند به رانندگان و عابران پیاده اجازه دهند با خیال راحت در شب حرکت کنند. این وسایل روشنایی در فضای باز به منظور تهیه روشنایی یکنواخت و کنترل شده برای افزایش دید و امنیت نیستند ، همچنین ویژگی تاج گذاری هر چشم انداز بیرونی یا فضای خیابان هستند. چراغ سرلوله ای گاهی اوقات به عنوان وسایل تزئینی شناخته می شوند که به جذابیت بصری و موفقیت زیبایی چشم انداز یا فضای خیابان کمک می کنند.

چراغ سرلوله ای امروز ویژگی های طراحی خیره کننده و فناوری پیشرفته نورپردازی را برای ایجاد هماهنگی از فرم و عملکرد ترکیب می کنند. طیف گسترده ای از سبک ها و طرح ها این امکان را فراهم می کند که این چراغ ها طرح معماری و زیست محیطی خیابان های مسکونی ، محوطه های عابر پیاده ، بلوارها ، مسیرهای پیاده روی ، پارک ها یا دانشگاه ها را تکمیل کنند. وسایل دارای سبک تاریخی را در خود جای دهید تا احساسی از ظرافت بی انتها را تحریک کند یا زیبایی معاصر را از طریق وسایلی که از ظرافت مینیمالیستی بیرون می کشند و دارای خطوط براق هستند ، تابانده است.



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد